رئیس پارک علم و فناوری یزد؛

پارک علم و فناوری یزد یک پارک تخصصی در حوزه آی سی تی

 رئیس پارک علم و فناوری یزدگفت: بیش از ۷۵۰ ساعت مشاوره در حوزه راه اندازی کسب و کارهای آی سی تی در یزد ارائه شد.

 رئیس پارک علم و فناوری یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:بیش از 40 درصد فعالیت پارک علم وفناوری یزد در حوزه آی سی تی است و تعامل ما با حوزه آی تی استان به حدی نزدیک و فشرده بوده که گاها به عنوان یک پارک صرفا تخصصی در حوزه آی سی تی دیده شده‌ایم.

 داریوش پورسراجیان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ درصد فعالیت های این پارک در حوزه آی سی تی است، گفت: بیش از ۷۵۰ ساعت مشاوره در حوزه راه اندازی کسب و کارهای آی سی تی در یزد ارائه شد.

 پورسراجیان با اشاره به فعالیت های مطلوب پارک علم وفناوری افزود: این پارک پس از اصفهان به عنوان دومین پارک علم و فناوری کشور در یزد شکل گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری یزد بیان کرد: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کار هم خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در فرودین امسال پروانه خود را اخذ کرد و اردیبهشت به بهره‌برداری رسید.

پورسراجیان ادامه داد: حضور در نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، برگزاری نشست با متخصصان و مجربان حوزه آی سی تی استان از جمله فعالیت‌های این مرکز در امسال بود.

وی از انجام بیش از 750 ساعت مشاوره در حوزه راه اندازی کسب و کارهای آی سی تی در استان یزد خبر داد و گفت: علاوه بر اطلاع‌رسانی‌هایی که از طریق فضای مجازی صورت گرفته، 24 طرح مشخص جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند و 6 طرح در جذب سرمایه‌گذاری‌ها و دو طرح هم از طریق برنامه تلویزیونی حرف حساب معرفی شدند.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد ادامه داد: بحث تامین بودجه یکی از مهمترین مواردی است که ما با آن روبرو هستیم و امیدواریم که بحث بودجه این پارک به صورت ویژه مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

پورسراجیان ادامه داد: با وجودی که گسترش فعالیت‌های پارک در حوزه آی سی تی چالش‌هایی هم برای ما ایجاد کرده، باز هم در این زمینه فعالیت‌های زیادی داشتیم.

انتهای پیام/ ی

یش از ۴۰ درصد فعالیت های پارک  علم وفناوری یزد در حوزه آی سی تی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار