اکران 48 فیلم در سینمای تفت

مدیر سینما دیدار شهرستان تفت گفت: تاکنون حدود 12 هزار نفر از مردم تفت به تماشای فیلم های اکران شده در این سینما پرداختند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن فلاح تفتی مدیر سینما دیدار شهرستان تفت  با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 48 فیلم در سینمای تفت اکران شده است، خاطرنشان کرد: از میان این 48 فیلم، خوب بد جلف ،گشت 2،پات کین، وخالتور رکوردار بیشترین میزان فروش هستند.

فلاح با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی سینما دیدار تفت تاکنون حدود 12 هزار نفر از مردم تفت به تماشای فیلم های اکران شده در این سینما پرداختند.

وی افزود: سینما دیدار تفت بیش از دو سال و نیم است که به صورت حرفه ای با حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت در حال فعالیت است.

 فلاح تفتی ادامه داد: با مشاهده این وضعیت، همه تلاش و انرژی ما به بحث بروزرسانی و معرفی سینما دیدار معطوف شد در همین راستا تلفن و سامانه گویا، تبلیغات عمومی از طریق رسانه های و فضای مجازی، فضاسازی محیطی، اکران سریع و بروز فیلم های روزسینماهای کشور، تشویق و تخفیف برای استفاده سینما دیدار و گیشه خرید و فروش بلیط پیگیری و راه اندازی شد.

مدیر بخش خصوصی سینما دیدار تفت در تشریح اقدامات انجام شده برای پویایی سینما دیدار تفت گفت: اجرای برنامه فرهنگی پاتوق هنری باغشهر، اجرای زنده تئاتر و موسیقی و.. از جمله فوق برنامه های اکران فیلم در سینمای تفت است.

فلاح با دعوت از اقشار مختلف تفت برای استفاده از سینما دیدار تفت گفت: سینمای تفت همه روزه به غیر از روزهای تعطیل در چهار سانس در ساعت های 16، 18، 22و20 فیلم های روز کشور را اکران خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

 سینمای تفت میزبان فیل های سینمایی

برچسب ها: اکران فیلم ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار