آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اصل ولایت‌فقیه مربوط به امام زمان(عج) است

آیت الله علوی گرگانی گفت: اصل ولایت‌فقیه مربوط به امام زمان(عج) است و مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب نماینده‌های امام عصر(عج) هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید‌محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش شهر کهک که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان راه‌های گمراه‌نشدن از مسیر الهی ابراز کرد: راه آن این است که تنها تحت سایه مراجع عظام انقلاب و رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم، به قول امام رضا(ع) هرکسی که در قلعه ولایت وارد شود مسلماً سالم می‌ماند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هرکس دارای دو سمت اهل تقوا و در مسیر ولایت باشد خداوند متعال او را یاری خواهد کرد، اظهار داشت: بسیار باید مراقب اعمال خود باشیم تا شیطان انسان را گول نزند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی بیان کرد: اگر بنا باشد که در دامن ولایت باشیم باید دستمان به اهل‌بیت(ع) باشد، همه جوانان باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشند و مطیع فرمان‌ها ایشان بوده و دست از دامن علمای دین و رهبری نباید برداشت.

وی یکی از سفارشات اکید خود را تبعیت از ولایت‌فقیه بیان و خاطرنشان کرد: اصل ولایت‌فقیه مربوط به امام زمان(عج) است و مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب نماینده‌های امام عصر(عج) هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم نخستین فدایی راه ولایت را حضرت زهرا(س) دانست و گفت: حضرت زهرا(س) در راه ولایت جان خود را فدای کردند ما نیز وظیفه‌داریم در این راه به اول بانوی فدایی راه ولایت تأسی داشته باشیم.

رئیس آموزش و پرورش شهر کهک نیز در این دیدار با بیان اینکه منطقه کهک منطقه‌ای شهیدپرور است که بیش 7 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: در منطقه کهک آموزش و پرورش استان دارای 44 مدرسه و 350 معلم است و در تمامی روستاهای منطقه مدرسه داریم و کمبودی از این بابت نداریم.

 علی مهجوری با اشاره به ایجاد دارالقرآن منطقه کهک و کانون فرهنگی هنری دانش آموزان منطقه کهک و توفیقات حاصل‌شده از سوی دانش آموزان منطقه کهک اظهار داشت: دانش آموزان این شهر در سال گذشته 45 رتبه استانی در مسابقات مختلف طرح جابر بن حیان، انشای نماز، قرائت و ترتیل قرآن، جشنواره خوارزمی و المپیاد نانو کسب کرده‌اند.

وی با تأکید بر اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: در منطقه کهک سعی شده که زمینه‌های اجرایی شدن این سند مهم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/الف

 حضرت زهرا(س) نخستین شهید فدایی راه ولایت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار