آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

درسایه رهبری و تمسک به ولایت و قرآن گمراه نمی شوید

آیت الله علوی گرگانی گفت:باید زیر سایه رهبر و مراجع باشید و تمسک به ولایت و قرآن داشته باشید تا گمراه نشوید.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای یگان امنیتی سپاه امام علی بن ابیطالب اظهار کرد: شیعیان متمسکین به ولایت هستند و ریشه تمام کارهای آنها از ولایت است.

آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: باید زیر سایه رهبر و مراجع باشید و تمسک به ولایت و قرآن داشته باشید تا گمراه نشوید.

وی با اشاره به اهمیت ولایت گفت: به جز ولایت هیچ عاملی انسان را اشباع نمی‌کند؛ ولی فقیه،علما و مراجع می‌توانند ما را از برکات اهل بیت(ع) سیراب کنند.

وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه از مختصات شیعه است و افتخار می‌کنیم که مدافع حریم ولایت هستیم و ولایت فقیه را می‌پذیریم و در زیر سایه ولایت فقیه بر جهانیان پیروز می‌شویم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده وعده خدا حق و پیروزی با حق است گفت: پس از آنکه جهان را ظلم فرامی‌گیرد خداوند عالم را پر از عدل و داد می‌کند.

وی دوری از اختلاف را عامل پیروزی بر دشمن ذکر کرد و افزود: اگر در مسئولان اختلاف ایجاد شود و مسئولان از ولایت فقیه جدا شوند؛‌ خطر آفرین است. مسئولان باید روح وحدت را درون خود داشته و زیر سایه ولایت باشند و از امام زمان(عج) مدد بخواهند.

وی یادآور شد: باید قدر خود و نعمت ولایت را بدانید؛ رأس ولایت حضرت امام زمان(عج) قرار دارند و افتخار این را داریم که زیر سایه امام زمان(عج) هستیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: لازم است در پیروزی‌ها به خداوند استناد کنید و خدا را عامل پیروزی بدانید و در برابر گروه‌هایی مانند آمریکا پایگاه خود را محکم کرده و بیشتر خدا را یاد کنید تا دشمن بر ما مسلط نشود.

انتهای پیام/ح

مسئولان زير سايه ولايت وحدت را حفظ كنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار