رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد:

۶۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف پلدختر اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام ۶۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام علی صیادی روز سه شنبه گفت: در ایام فاطمیه اول و دوم تعداد ۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان پلدختر اعزام می‌شوند.

وی افزود:از این تعداد ۵۰ نفر مبلغ و ۱۰ نفر مبلغه هستند که مبلغین از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و حوزه‌های علمیه سراسر کشور هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: این مبلغان در مساجد شهری و روستا‌ها به اجرای برنامه‌هایی از قبیل: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، تفسیر قرآن، بیان نهج البلاغه، پاسخ به شبهات دینی جوانان، تبلیغ چهره به چهره، بیان سیره حضرت زهرا (س) و مباحث حجاب و عفاف از دیدگاه آن حضرت می‌پردازند.

حجت الاسلام صیادی افزود: مدت اعزام مبلغان در سطح مساجد شهر و روستا هفت تا ۱۰ روز است که به مدت پنج شب در همه مساجد شهر‌های پلدختر و معمولان مستقر هستند.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی پلدختر در این ایام در طرح هجرت به ۱۰ روستای مورانی، واشیان، قلعه نصیر، سراب حمام، چم مهر، هلوش و افرینه معمولان مبلغ اعزام می‌کند که به صورت بلند مدت و تمام وقت در روستا‌ها مستقر می‌شوند.

حجت الاسلام صیادی افزود: در فاطمیه اول و دوم هر کدام به مدت پنج شب در تمام مساجد شهر‌های پلدختر و معمولان نماز مغرب و عشا به صورت جماعت برگزار و هرشب بعد از نماز به سخنرانی و عزاداری پرداخته می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: در مساجد صاحب زمان (عج) منطقه «دردیا» و حضرت رقیه (س) شهر پلدختر روحانی به صورت تمام وقت مستقر است.

وی افزود: روز شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم بر اساس برنامه ریزی شورای هیئت‌های مذهبی و با همکاری و هماهنگی امام جمعه پلدختر و سایر مسئولان در میدان شهید بهشتی پلدختر گردهمایی هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صیادی گفت: در این مراسم به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) تعدادی از هیئت‌های مذهبی شاخص شهرستان به صورت دسته روی به خیابان خواهند آمد و به عزاداری و سینه زنی می‌پردازند.

وی در ادامه گفت: در ایام فاطمیه اول و دوم به مدت ۲۰ روز با همکاری آموزش و پرورش گفتمان‌های دینی با موضوع زندگی فاطمی و سیره حضرت زهرا (س) و حجاب و عفاف در مدارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/د

اعزام ۶۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف شهرستان پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار