نمایش پیک نیک در میدان جنگ به زبان انگلیسی به روی صحنه رفت

توسط موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه و همزمان با ایام الله دهه فجر نمایش پیک نیک در میدان جنگ به زبان انگلیسی به روی صحنه رفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ همزمان با ایام دهه مبارک فجر موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه نمایش پیک نیک در میدان جنگ به زبان انگلیسی، نوشته «فرناندو آرابال» و کارگردانی «سیاوش آمدی» را به مدت ۳ روز روی صحنه برد.

نادر عزیز پور، سیاوش احمدی، دریا رسولی، محمد خداداده، سهراب فتحی و پویا زید عبدی نفش آفرینان این نمایش کم نظیر بودند.

نمایش پیک نیک در میدان جنگ روایت سربازیست که بی زار و خسته در سنگرش نشسته، پدر و مادرش برای آگاهی از وضعیت فرزندشان به محل خدمت او می روند ومشغول غذا خوردن شده و از پیک نیک لذت می برند که سرباز دشمن آن ها را می بیند و آن ها نیز با دیدن او نخست شوکه می شوند ولی کمی بعد او راهم به پیک نیک خود دعوت می کنند ناگهان دو سرباز صلیب سرخی که به دنبال زخمی و جنازه می گردند وارد می شوند و پس از پرس و جو و اطمینان از نبودن چیزی به راهشان ادامه می دهند.

پس از آن هردو سرباز از وضعیت کسل کننده خود در میدان جنگ می گویند و در این حالت پدر به آنها پیشنهاد می دهد که با این شرایط مجبور نیستند بجنگند و به خاطر این نتیجه گیری آنها جشن می گیرند که ناگهان صدای بمباران می آید و همه ی آنها کشته می شوند.

این گروه نمایشی پیش از این و در بهمن ماه سال ۹۳ به عنوان گروه نسل طلایی، نمایشی را با عنوان «ارثیه مادرزن» نوشته «سیاوش احمدی» و «سهیل دلفانی» و کارگردانی «سیاوش احمدی» و ۲۰ پرسوناژ به عنوان اولین نمایش انگلیسی در غرب کشور روی صحنه برده بودند.

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.