سرگرد طیبی آثار خبر داد

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در پایانه غرب

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، با اشاره به دستگیری دو برادر به جرم قاچاق مواد مخدر، گفت:‌این متهمان قصد داشتند ۴۷ کیلوگرم تریاک را به خارج از کشور قاچاق کنند.

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در پایانه غرببه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد علی آقا طیبی آثار رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، مشخص شد که یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر ۴۴ عدد ترمه رومیزی آغشته به تریاک و شیره تریاک را به تهران وارد کرده و در انباری واقع در این محدوه دپو کرده وی قرار است به مالک انباری سه میلیارد ریال وجه پرداخت کند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۰ تهران قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم صادر و ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند این متهم را در همان محدوده شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دستور مقام قضایی به زندان منتقل و متعاقباً چند روز بعد برادر متهم که در امر توزیع مواد مخدر همکاری داشت نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، اظهار کرد: متهمان بنابر دستور مقام قضایی تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر و قصد انتقال این مواد به یکی از کشور‌های همسایه، اعتراف کردند.

سرگرد طیبی، در پایان، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به جرم خود به همراه ۴۷ کیلوگرم تریاک مکشوفه راهی دادسرا و بنابر دستور مقام قضایی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/

دستگیری 2 برادر به جرم قاچاق مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار