اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در بخش زرین‌دشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران به مناسبت دهه مبارک فجردر بخش زرین دشت شهرستان نهاوند خبر داد.

اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در بخش زرین‌دشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مومنعلی دارابی،رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال اظهار داشت: به مناسبت این ایام در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در بخش زرین دشت شهرستان نهاوند برای چندمین بار در سطح شهرستان به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی وآموزشی با همکاری اداره اوقاف و بسیج جامعه پزشکی پرداختند.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها به‌صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان شهرستان نهاوند انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند تصریح کرد: در این برنامه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به بیماران بی‌بضاعت بخش زرین دشت (روستای عنبرقنبر) ارائه‌ و تا حد امکان دارو و نیازهای درمانی بیماران تأمین شد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای بیماران، خدمات غربالگری دیابت و فشارخون، کاردرمانی، بینایی‌سنجی، مشاوره پزشکی ، مامایی ، دندانپزشکی و غیره از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این طرح دو‌ روزه است.

دارابی یادآور شد: با اجرای این طرح، محرومین روستای شهرستان نهاونددر تخصص‌های چشم، زنان ، پزشک عمومی، مورد درمان قرارگرفته و از خدمات غربالگری بینایی، دندانپزشکی ، فشارخون، مشاوره خانواده، دیابت  بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/خ

 در بخش زرین‌دشت اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.