پلیس رژیم صهیونیستی خواستار تعقیب قضایی نتانیاهو می‌شود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی به زودی خواستار تعقیب قضایی نتانیاهو خواهد شد.

پلیس رژیم صهیونیستی خواستار تعقیب قضایی نتانیاهو شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه «آی ۲۴»،  سران پلیس رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای که امروز برگزار شده، تصمیم گرفته‌اند که از دستگاه قضایی این رژیم بخواهند که بنیامین نتانیاهو را تحت تعقیب قضایی قرار دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این گزارش‌ها واکنش نشان داد و ویدئویی در فیسبوک منتشر کرد.

وی در این ویدئو گفت: «بسیاری از شما می‌پرسید که "حالا چه می‌شود؟ " می‌خواهم به شما اطمینان دهم که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، چون من می‌دانم که واقعیت چیست.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «من می‌دانم که در نهایت دستگاه قضایی ما به این نتیجه و به این حقیقت می‌رسد که هیچ مسئله‌ای وجود نداشته است.»

نتانیاهو ماه‌هاست که به دلیل آنچه سوء استفاده از منصب و دریافت هدایای گران‌قیمت خوانده شده، درگیر پرونده فساد مالی است. وی با رد این اتهامات، رقبایش را به استفاده از رسانه‌ها برای تضعیف کابینه خود متهم کرده است.

در صورتی که این اتهامات اثبات شود، نتانیاهو احتمالا مجبور خواهد شد که از نخست‌وزیری کناره‌گیری کند. «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین اسرائیل هم به جرم فساد، کلاهبرداری، دریافت رشوه و ممانعت از اجرای عدالت به زندان افتاد و اخیرا پس از تحمل ۱۶ ماه حبس، آزاد شد.

انتهای پیام/

پلیس اسرائیل اعلام جرم علیه نتانیاهو را خواستار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار