نماینده مردم بروجرد مطرح کرد؛

نیاز به ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آزمایشگاه بیمارستان آیت الله بروجردی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل تجهیزات آزمایشگاه بیمارستان آیت الله بروجردی نیازمند ۱۲ میلیارد ریال اعتباراست که وزارت بهداشت باید نسبت به تامین آن اقدامات لازم را انجام دهد.

عباس گودرزی گفت: بیمارستان آیت الله بروجردی به دلیل برخی مشکلات تاکنون به بهره برداری کامل نرسیده وفقط بخشی از اتاق عمل‌ها و بخش‌های داخلی مردان و زنان به دلیل ضرورت مورد استفاده بیماران قرار گرفته است.

وی افزود: لیست تجهیزات مورد نیاز بیمارستان آیت الله بروجردی به وزات بهداشت و درمان ارائه شده و انتظار می‌رود با حمایت‌های این وزارتخانه به زودی شاهد بهره برداری کامل این بیمارستان باشیم.

نماینده مردم بروجرد گفت: بیمارستان آیت الله بروجردی با ۱۵ اتاق عمل نیازمند ست‌های اتاق عمل و تجهیزات ضروری است و دستگاه‌های سونوگرافی، اندوسکوپی، کلوئوسکوپی، برونوسکوپی و لاباراسکوپی این بیمارستان نیز باید نصب شوند.

گودرزی افزود: تجهیز بخش دیالیز، فیزیوتراپی، تامین سه دستگاه آمبولانس و ۱۰ پزشک عمومی و تسریع در جذب نیرو از نیاز‌های جدی این بیمارستان است.

وی در ادامه گفت: دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان تا ۲ هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید و یک دستگاه رادیولوژی هم اکنون در حال نصب و بخش اورژانس آن نیز تجهیز شده است.

نماینده مردم بروجرد گفت: تجهیز بخش آشپزخانه، سیستم امحای زباله ۲ هزارلیتری، نصب دستگاه اتوکلاو، رختشورخانه و سردخانه نیز درحال انجام است.

گودرزی افزود: پیگیری‌های لازم برای خریداری یک دستگاه MRI برای بیمارستان آیت الله بروجردی در حال انجام است و به زودی این تجهیزات تهیه و نصب خواهند شد.

وی گفت: زمان نهایی افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی به دلیل اینکه از وزارت راه و شهرسازی تحویل گرفته نشده مشخص نیست.
به گزارش ایرنا عملیات احداث بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی از سال ۱۳۸۵ در پنج طبقه با مساحت ۱۹ هزار مترمربع در حال ساخت است.
این مرکز درمانی با ۲۳۰ تخت بیمارستانی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهاربخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل ۶ اتاق عمل مجهز، ۲۰ تخت اورژانس، ۱۱ تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی است.

انتهای پیام/د

تکمیل آزمایشگاه بیمارستان آیت الله بروجردی نیازمند ۱۲ میلیارد ریال اعتباراست

برچسب ها: علوم پزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.