رسانه ملی در مسیری حرکت می‌کنند که پویایی جامعه را منعکس کنند

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای در دنیا با زبان فارسی علیه نظام اقداماتی انجام می‌دهند و این شبکه‌ها و وظیفه برهم زدن حاکمیت نظام را بر عهده‌دارند و البته نتیجه هم نخواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   رضا علیدادی ظهر امروز در آیین آغاز رسمی پخش ۲۴ ساعته صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه در بخش رسانه، شاهد اتفاقات خوبی در لرستان هستیم اظهار داشت: صداوسیما عاملی برای توسعه فرهنگی توسعه اقتصادی توسعه اجتماعی افزایش احساس امنیت و اهداف کلان است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ کانال ماهواره‌ای در دنیا با زبان فارسی علیه نظام اقداماتی انجام می‌دهند، افزود: این شبکه‌ها و وظیفه برهم زدن حاکمیت نظام را بر عهده‌دارند و البته نتیجه هم نخواهند گرفت.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان اینکه رسانه ملی در پویایی نظام و جامعه تأثیر دارد، گفت: رسانه ملی در مسیری حرکت می‌کنند که پویایی جامعه را منعکس کنند و انباشت‌ها را هم پوشش دهد؛ پیشرفت صداوسیما از سال ۶۷ که من در آن استخدام‌شده‌ام و به‌عنوان یک کارشناس کار می‌کردم تا به امروز بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی وظیفه تعامل و نقد و دارد، گفت: نقد با تضعیف متفاوت است و رسانه ملی در قالب نقد، وظیفه خود را انجام می‌دهد؛ رسانه ملی خودش هم باید پویایی داشته باشد که بتواند در راستای پویایی جامعه قدم بردارد.

انتهای پیام/د

۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه ایران فعالیت می‌کنند

برچسب ها: دهه فجر ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.