عشایر در تامین گوشت و لبنیات کشور نقش مهمی دارند

استاندار سمنان گفت: عشایر در تامین گوشت و لبنیات کشور نقش مهمی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در گردهمایی سران ایلات وطوایف عشایر گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی و شهری است لذا دولت برای رسیدن به این مهم اعتبارات خوبی را نیز در نظر گرفته است بنابراین روستایی‌ها و عشایر می‌توانند با بهره مندی از این تسهیلات در عمران و آبادانی روستای خود سهیم باشند.

وی افزود: عشایر تولیدات بسیار مطلوبی در زمینه صنایع‌دستی دارند لذا ایجاد بازارچه‌های دائمی و سیار به ویژه در ایام تعطیلات می‌تواند به شناساندن عشایر کمک کند لذا از مدیران مربوطه انتظار می‌رود از تولیدات صنایع‌دستی عشایر به منظور افزایش رونق اقتصادی حمایت کنند.

استاندار سمنان تصریح کرد: عشایر در تامین گوشت و لبنیات کشور نقش مهمی دارند لذا همه مسئولان باید در راستای افزایش توانمندی جامعه روستایی و عشایری تلاش کنند.
سید شهاب‌الدین چاوشی گفت: فرآوری تولیدات عشایر باید در دستور کار نهادهای عمومی و دولتی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: امنیت و رفاه پایدار جامعه با همدلی و تعامل عمومی محقق خواهد شد لذا با مشارکت و بهره‌گیری مناسب از توانمندی‌های موجود می توانیم به رشد اقتصادی دست‌یابیم.

انتهای پیام / ق

تولیدات عشایر استان سمنان فرآوری شود

برچسب ها: خانواده ، اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار