دعوت پلیس کرمان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، در پیامی از عموم مردم برای حضور با شکوه در این راهپیمایی دعوت بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،متن این پیام به شرح زیر است:
دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران، به اراده پروردگار متعال است، که در بهمن سرد و تاریک نوری از سلاله پاک محمد (ص) پرده از ظلمانی‌ترین شب تاریخ ایران برگرفت تا سپیده فجر، روشن‌ترین افق آزادی را نوید دهد و تن تکیده از ظلم و جور این سرزمین را گرمی بخشد و نهال مهر و عشق را در بستر این خاک برویاند.


۲۲ بهمن، روز پیروزی و استقلال و آزادی ملتی است که اعلام آزادی و آزادگی از یوغ و ستم استعمار و استکبار ستیزی خود را با فریاد و مشت‌های گره کرده به سراسر جهانیان اعلام کرده است.


این روز، روز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های ملتی است که با وحدت و توکل بر خدا، پیرو ولایت و رهبری هستند و با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.


اینجانب سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران و در راستای نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های پاک باختگان این شجره طیبه را به عموم مردم تبریک عرض می‌نمایم و اعلام می‌دارم کارکنان فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز همگام و همراه با اقشار مختلف مردم خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با حضوری یکپارچه و وحدت‌آفرین در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن شرکت نموده و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر یک صدا با مردم سراسر ایران اسلامی، اعلام می‌داریم که در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن، تا آخرین نفس ایستاده ایم؛ لذا در آستانه این حماسه عظیم، از عمومی مردم ولایت مدار و با بصیرت استان کرمان دعوت می‌کنم تا همصدا با مردم ایران اسلامی در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همانند گذشته، با حضوری منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با فریاد‌های دشمن‌شکن خود بر سر استکبار جهانی، پایه‌های کاخ ستمگران تاریخ را به لرزه در خواهند آورد و پاسخی کوبنده به تهدیدها، توهین‌ها و یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ، آمریکا جهانخوار خواهند داد.


سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر
فرمانده انتظامی استان کرمان

انتهای پیام/ی

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار