جشن دهه مبارک فجر به اهتمام مسیحیان آشوری ارومیه و با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام کریمی مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان غربی  با اشاره به جامعه آشوری و ارمنی كه جز افراد و شهروندان شاخص و افتخار ايران هستند،گفت: هموطنان مسیحی آشوری در پيروزی انقلاب اسلامی از هیچ کمکی دریغ نکردندو در عرصه سازندگی ،علم وصنعت و ٨ سال دفاع مقدس با مجاهدت های فراوان همواره در صحنه بودند.

وی اظهار كرد: با وقوع انقلاب اسلامی امروز جامعه  مسيحیان آشوری و ارمنی هيچ مشكلی در امنيت اجتماعی نداشته و هميشه مدافع انقلاب  اسلامی و تابع امر ولی فقیه بوده اند.

کریمی  افزود: اگر بخواهيم انقلاب ما  تداوم داشته باشد  يقينا بايد مردم با بصيرت، آگاهی و صميميت در كنار هم باشند تا اين انقلاب صدمه نبيند.


ژاك بت كليا عضو انجمن آشوريان اروميه هم در اين جشن با اشاره به چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی گفت: آن چه امروز از اهميت زيادی برای ما مسیحیان برخوردار است صيانت از انقلاب می باشد.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی حضور مستمر اقليت های دينی ملموس بود كه با تقديم شهدا و جانبازان به عنوان يك ايرانی و يك ملت مشترك باهم همراه بودند.

انتهای پیام/م

جشن انجمن آشوریان در ارومیه برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.