عباسی: مشکی پوشان باید با چنگ و دندان در لیگ برتر بماند

مدیر عامل باشگاه مشکی پوشان گفت: تیم ما چه با عنایتی و چه بدون عنایتی باید با چنگ و دندان در لیگ برتر بماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  رضا عباسی مدیر عامل باشگاه مشکی پوشان پس از شکست تیمش مقابل پیکان درباره استعفای رضا عنایتی اظهار کرد: چون خبر قطعی ندارم و به من چیزی نگفتند، اظهارنظر نمی‌کنم. باید ببینیم دلیلش چه بوده است، بعداً درباره آن به شما می‌گویم. این تیم چه با عنایتی و چه بدون عنایتی باید با چنگ و دندان در لیگ برتر بماند. بچه‌ها هم زحمت‌ خود را کشیدند، اما شانس با ما یار نبود و توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

عباسی درباره این که آیا با استعفای عنایتی موافقت می کند یا خیر تصریح کرد: ما فرصت داریم اما نباید آن را از دست بدهیم. باید صحبت کنیم. ما دنبال این هستیم که مشکی‌پوشان در لیگ برتر بماند، چه با عنایتی و چه با هرکس دیگر. ما دنبال این هستیم که مشکی‌پوشان در لیگ برتر بماند و باید هم بماند.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان بیان کرد: باید دلایل استعفای عنایتی را بپرسم و ببینم چه می‌گوید. من الان حالت روحی مناسبی ندارم که جواب هم بدهم. شاید کار خوبی نکردم که از چیدمان تیم انتقاد کردم، اما چون فشار روی من بود، انتقاد کردم. من نباید در بحث فنی دخالت می‌کردم و به همین‌خاطر هم از سرمربی تیم عذرخواهی کردم. می‌دانم که عنایتی دلش با این تیم است. اگر الان هم هر کاری از دستش بربیاید، انجام می دهد. من از عنایتی ممنونم. او از نظر من بهترین نتایج را در مشکی‌پوشان گرفته است،‌ اما وضعیت ما بد است. روی خواب ماندن برخی از بازیکنان‌ نتیجه را واگذار کردیم.

او افزود: باخت حق ما نبود، روی 2 فرصتی که فرصت هم نبود گل خوردیم. گل دوم را خودمان هدیه کردیم و گل اول هم روی یک پنالتی ابتدایی زده شد. من به چیدمان بازیکنان‌ انتقاد داشتم.

 انتهای پیام/

 اظهارات عباسی درباره بازی با پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار