کاتب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن دوباره وحدت خود را اثبات می‌کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال وحدت، یکپارچگی و التزام به ولایت فقیه را بار دیگر اثبات می‌کنند.

دشمن هیچگاه نتوانسته رخنه‌ای در صفوف یکپارچه ملت ایجاد کند/مردم در راهپیمایی 22 بهمن دوباره وحدت خود را اثبات می‌کنندغلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این برهه از زمان جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور امنیت و آرامش منطقه قرار دارد، لذا بسیاری از ایادی استکبار نمی‌توانند این موضوع را بپذیرند.

وی با بیان اینکه تفکر آمریکا و همپیمانانش همیشه علیه کشورمان بوده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همیشه به عنوان محوری‌ترین جایگاه مبارزه با استکبار در جهان محسوب شده و براین اساس آمریکا تحریم‌ و توطئه‌های خود را علیه ما هر روز افزایش داده است.

کاتب با تاکید براینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال حتما وحدت، یکپارچگی و التزام به ولایت فقیه را بار دیگر اثبات می‌کنند، اظهار کرد: دشمن هیچگاه نتوانسته رخنه‌ای در صفوف یکپارچه ملت ایران ایجاد کند و مردم همیشه حتی با وجود گله‌مندی‌هایی از مباحث‌ اقتصادی و مدیریتی کشور باز هم در حمایت از نظام ایستاده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: ملت ایران این مسائل را به عنوان مشکلات درونی کشور خود به حساب آورده و علیه دشمنان خارجی به صحنه می‌آیند اگرچه مسئولان هم حتما به این نکته توجه دارند و مطالبات مردم را فراموش نکرده و نکنند.

انتهای پیام /

دشمن هیچگاه نتوانسته رخنه‌ای در صفوف یکپارچه ملت ایجاد کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار