22 بهمن روز تجدیدعهد با انقلاب، امام و اسلام است

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور گسترده ملت شهیدپرور و خانواده‌های ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن‌ دعوت کرد.

«22 بهمن روز تجدیدعهد با انقلاب، امام و اسلام است»

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی به مناسبت سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نشان دادان عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر حضور گسترده ملت شهیدپرور و خانواده‌های ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه  دعوت کرد.

  22بهمن پیروزی «خون بر شمشیر» را متجلی ساخت.
 متن پیام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
«22 بهمن روز تجدیدعهد با انقلاب، امام و اسلام است»
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
22 بهمن‌ماه مردم مؤمن و انقلابی ایران؛ سایه سیاه ظلم و استبداد رژیم پهلوی و حامیان شیطان‌صفت آن را با ایستادگی و دلاوری و نثار خون سرو قامتان خود از بین برد.

در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ و فجر بی غروب به ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، به مقام شامخ شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی ادای احترام نموده و با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق می‌نماییم.
از ملت شهیدپرور و خانواده‌های محترم ایثارگران  دعوت می‌نماییم امسال نیز همچون سال های  گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

 

انتهای پیام/با

 

دعوت بنیاد شهید وامور ایثارگران ایلام برای حضور  در راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: ایثارگران ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.