نوبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم همیشه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن احساس تکلیف کردند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: باتوجه به دشمنی استکبار جهانی و هدف گرفتن کل نظام، امسال احساس تکلیف مردم برای حضور مضاعف شده است.

مردم همیشه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن احساس تکلیف می‌کرده‌اند/علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مردم همیشه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن احساس تکلیف می‌کرده‌اند، گفت: با توجه به مشکلاتی که در سطح بین‌الملل، منطقه‌ و حتی در کشورمان  از سوی استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای و داخلی آنها برای مردم ایجاد شده و کل نظام و انقلاب را هدف گرفته‌، امسال این احساس مضاعف شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: شاهد بودیم در اعتراضات اخیر آنهایی که اصل نظام را هدف قرار داده‌اند بر روی معیشت و سختی‌ مردم سوار شده و مشکلاتی را عملی و شعاری برای انقلاب و مردم ایجاد کردند، لذا مسئولان حتما باید به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه جهت‌گیری نمایندگان این روزها همزمان با بررسی بودجه سال 97 در مجلس رفع مشکلات مردم است، اظهار کرد: آمریکا و همپیمانانش در مخالفت و دشمنی آشکار با جمهوری اسلامی ایران از انجام هیچ اقدامی تاکنون دریغ نکرده‌اند، لذا باید اجازه ندهیم حتی این مشکلات اقتصادی هم وجود داشته باشد، البته بنده به عنوان یک پزشک اعلام می‌کنم ما توانسته‌ایم طی این 4 دهه پیشرفت‌های قابل قبولی در عرصه پزشکی حتی در سطح دنیا داشته باشیم.

نوبخت تصریح کرد: زمانی که وزارت بهداشت و درمان را تحویل گرفتیم حدود 5 هزار پزشک خارجی در این کشور کار می‌کردند و حتی باید با ارائه ارز به بسیاری از بیماران، آنها را برای درمان به کشورهای دیگر اعزام می‌کردیم اما اکنون با کمک اساتید برجسته ایرانی دیگر نیازی به پزشک‌های خارجی و اعزام بیمار نداریم.  

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: همچنین در زمینه پیوند اعضا توانستیم به حد عالی و خودکفایی برسیم و اکنون تنها بالای 45 هزار پیوند کلیه در کشور انجام می‌شود در صورتی که پیش از این برای پیوند کلیه یک بیمار 30 هزار دلار باید در خارج از کشور پرداخت می کردیم، اما در حال حاضر از لحاظ پزشکی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در دنیا محسوب می‌شویم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: با توجه به این موهبت‌ها و اقدامات خصمانه کشورهایی مانند آمریکا علیه انقلاب اسلامی، ملت هوشمند ایران همیشه تکلیف خود را خوب می‌دانسته و انجام داده‌اند و می‌دانند که باید در صحنه باشند و یکی از این بودن‌ها همان حضور در راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار