اعمال محدودیتهای ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن درسنندج

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از اعمال محدودیتهای ترافیکی ازساعت 24 امشب در خیابانهای منتهی به مسیر راهپیمایی درسنندج خبرداد.

سرهنگ رمضان نادری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ‌ماه در سنندج اشاره کرد و گفت: ازساعت 24 امشب پارک خودرو درمیدان آزادی تا میدان انقلاب و از میدان انقلاب تا 3 راه حبیبی تا پایان راهپیمایی 22 بهمن ممنوع است.

وی افزود: درصورت مشاهده هرنوع خودروی پارک شده در مسیرهای یادشده، با جرثقیل به پارکینگ انتقال می یابند.

سرهنگ نادری  اعلام کرد: از ساعت 7 صبح فردا تردد کلیه خودروهای نقلیه در خیابانهای مولوی، حسن آباد، آبیدر وکشاورز به سمت میدان آزادی ممنوع است.

وی از شهروندان خواست در روز راهپیمایی از پارک خودروهای خود در مسیرهایی که ممنوع است خودداری کنند که در صورت عدم همکاری با پلیس خودروها به پارکینگ منتقل خواهند شد و از شهروندان سنندجی درخواست می‌شود با پلیس همکاری کنند.

مسیر میدان آزادی به سمت میدان انقلاب به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن امسال تعیین شده است و این راهپیمایی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح 22 بهمن آغاز می شود و در سه راه حبیبی که محل اصلی تجمع است، ختم می شود.

انتهای پیام/م

محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.