کلنگ زنی احداث کتابخانه محله رادک گچساران

ساخت یک باب کتابخانه در محله رادک (بافت فرسوده) دوگنبدان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی طرح احداث کتابخانه محله رادک (بافت فرسوده) دوگنبدان که باحضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد گفت: این کتابخانه با مساحت ۲۸۰ متر مربع و با اعتباری به مبلغ ۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات بافت فرسوده ساخته می شود.

علیمردانی با اشاره به احداث پایگاه سلامت محله رادک گچساران افزود: بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال که نیز تاکنون ۵۰ میلیارد آن تخصیص داده شده است در حال احداث است.

وی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی خیابان بلادیان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت کاری داشته است ادامه داد: مدرسه دو طبقه محله رادک با 12 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های در حال اجرا در شهرستان گچساران است.

علیمردانی با اشاره به اعتبارات استانی تخصیص داده شده برای طرح های شهرستان گچساران گفت: امسال ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای این طرحها تامین اعتبار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اجرای طرح نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده در استان اضافه کرد: بر اساس برنامه ۵ ساله تمام مناطق بافت فرسوده استان با اجرای برنامه ای مدون نوسازی خواهند شد.

انتهای پیام/ش

آغاز ساخت کتابخانه محله رادک گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.