با مخترعین ایرانی؛

مدیریت تحقیقات و پژوهش‌ها به کمک فناوری‌های نوین

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار دانش بنیانی شده است که تحقیقات و پژوهش‌ها را به راحتی مدیریت می‌کند و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

مدیریت تحقیقات و پژوهش‌ها به کمک فناوری‌های نوینبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

  باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که این شرکت‌ها تولید کرده‌اند.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری در زمینه تهیه محصولات و سامانه‌های مکانیزه برای مراکز تحقیقاتی و پژوهشی شده است.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این محصول دانش بنیان اظهار کرد: این نرم‌افزار کارکردهای بسیار مفیدی در خصوص اتوماسیون‌های پژوهشی و پوشش فرآیندها و مدیریت تحقیق در اختیار مراکز مختلف قرار می‌دهد.

 وی در خصوص ویژگی‌های این نرم افزار دانش بنیان بیان کرد: ارزیابی پژوهشی مراکز تحقیقاتی و وابسته، ارزیابی پژوهشگران با جزئیات کامل، ارزیابی پژوهشی کل مرکز تحقیقاتی و به دست آوردن آمارهای مورد نیاز، ایجاد پایگاه داده جامع تحقیقات و پژوهش‌ها، ایجاد درگاه جامع اطلاع رسانی در خصوص بیان اولویت‌های تحقیقاتی و محورهای اصلی نیازمند پژوهش و تحقیق از جمله ویژگی‌های مثبت این نرم افزار به شمار می‌روند.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: در راستای مدیریت فرآیندهای پژوهشی و جلوگیری از انجام فرآیندهای تکراری و اتلاف هزینه‌ها، سامانه‌ها و زیر سیستم‌های موجود در سامانه توسط کاربران بومی سازی شد و هزینه‌های مجدد توسعه را به شدت کاهش داده است.

 وی در رابطه با عناوین پیش بینی شده ذیل نرم افزار گفت: سامانه پژوهشگران و پرسنل پژوهشی، سامانه مقالات چاپ شده و ارائه شده، سامانه پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و سایر سامانه‌های مرتبط با امور پژوهشی از جمله عناوینی هستند که در زیر مجموعه این نرم افزار فعالیت می‌کنند.

قابلیت‌های کاربردی نرم افزار پژوهشی 

 مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص قابلیت‌های کاربردی این نرم افزار گفت: محاسبه خودکار مبلغ حق تالیف مقالات، محاسبه گرنت و کارنامه پژوهشی، مدیریت گزارش پیشرفت، اتوماسیون اداری یا نامه نگاری هوشمند پژوهش، وجود کارتابل مدیریتی برای مدیر درگاه و داشبورد مدیریت از جمله قابلیت‌های کابردی این نرم افزار است.

 وی یادآور شد: در حال حاضر سازمان‌ها و مراکز متعددی از این نرم افزار استفاده می‌کنند و تحقیقات و پژوهش‌های خود را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار