با مخترعین ایرانی؛

درمان از راه دور بیماران به کمک فناوری‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاهی شده است که می‌تواند بیماران را بدون نیاز به مراجعه پزشک درمان کند.

(مخترعین)درمان از راه دور بیماران به کمک فناوری‌های نوین/دستگاه فیزیوتراپی هوشمند ساخت شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛  شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که این شرکت‌ها تولید کرده‌اند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاه توانبخشی حسی و حرکتی جهت کمک به بیمارانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این دستگاه گفت: بسیاری از تمرینات سنتی که در فیزیوتراپی‌ها نجام می‌گرفت امروز به کمک این دستگاه انجام می‌شود.

تحلیل فعالیت‌های بیمار به کمک نرم افزارهای دانش بنیان

وی تصریح کرد: خصوصیت مثبت این دستگاه این است که به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به پزشک یا پرستار کار خود را انجام می‌دهد.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در رابطه با چگونگی کارکرد این دستگاه بیان کرد: از طریق برنامه‌ای که به این دستگاه داده می‌شود، پزشک معالج فعالیت‌های بدنی بیمار را تحلیل می‌کند و تغییرات حاصله را مشاهده می‌کند.

 وی یادآور شد: در حال حاضر 20 کلینیک کشور مجهز به این دستگاه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.