با مخترعین ایرانی؛

خودکفایی صنعت پزشکی ایران به کمک شرکت‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاه سرنگ پمپ برای اولین بار در کشور شده است.

(مخترعین)خودکفایی صنعت پزشکی ایران به کمک شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛  شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاه سرنگ پمپ شده است که برای تزریق انواع آمپول‌ها در اتاق عمل به کار می‌رود.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این دستگاه گفت: برای تزریق داروهای مشخص به بیمارانی که در داخل اتاق عمل هستند از این دستگاه استفاده می‌کنیم.

تولید دستگاه های مورد نیاز اتاق عمل به کمک شرکت‌های دانش بنیان

وی با اشاره به اینکه این دستگاه داروها را به سرعت به بدن بیمار منتقل می‌کندف اظهار کرد: در داخل اتاق عمل دارو باید با سرعت به بدن بیمار منتقل شود و به کمک این دستگاه این کار به راحتی انجام می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: به دنبال این هستیم تا این دستگاه را در مقیاس بزرگ تولید کنیم، زیرا قیمت نمونه خارجی آن بسیار زیاد است، این دستگاه می‌تواند سبب سلامتی بیماران و خودکفایی کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار