محسنی‌نسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سینماهای نمایش‌دهنده «شاخ کرگدن» افزایش می‌یابند

کارگردان «شاخ کرگدن» از افزایش تعداد سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

سینماهای نمایش‌دهنده «شاخ کرگدن» افزایش می‌یابندمحسن محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره روند اکران «شاخ کرگدن» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از روز اول تا امروز با داشتن چهار سینما این فیلم را اکران کردیم. طبیعتاً شرایط اکران نمی‌تواند رضایت‌بخش باشد؛ اما پس از جشنواره فیلم فجر و آزاد شدن سینماهایی که در اختیار این رویداد بود، تعداد سینماهای ما بیشتر خواهد شد.

وی افزود: این هفته 30 سینما در تهران در اختیار «شاخ کرگدن» قرار می‌گیرد. همچنین سینماهای شهرستان نیز به آن اضافه می‌شود که قطعاً روی فروش تاثیر می‌گذارد.

این کارگردان درخصوص اکران های خارجی «شاخ کرگدن» بیان کرد: قرارداد اکران خارجی را با یک شرکت اتریشی بستیم. این فیلم اردیبهشت سال آینده در سینماهای این کشور نمایش داده می شود. همچنین در چند کشور اروپایی دیگر هم آن را اکران خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده:

سال‌هاست که صدرا خارج از کشور زندگی می کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می‌کشد، بهترین هدیه را به او بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می‌گیرند تا اینکه...

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقلیق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نارضایتی کارگردان شاخ کرگدن از شرایط اکران این فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار