قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲بهمن ۹۶ در یزد

در این قطعنامه بر انزجار از آمریکا به عنوان دشمن شمار یک ایران و بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این قطعنامه بر تجدید میثاق و بیعت با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی گری و تبعیت همه جانبه از رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز نشر و بسط ارزش های معنوی انقلاب اسلامی تاکید شده است.

قطعنامه از موفقیت جوانان مومن و متخصص کشور در عرصه علم و فناوری و صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی حمایت کرده و خواستار عزم جدی مسئولان کشور درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی شده است.
در این قطعنامه بر مقابله با موج نفوذ ورخنه دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی تاکید شده و از همه دستگاه ها بخصوص دولت خواسته شده با مسئولیت پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند. 

قطعنامه آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک ایران دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ و در نقض مفاد توافق هسته ای و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی خواسته است تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن شجاعانه اقدام کنند. 

در این قطعنامه همچنین از وحدت ملی و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش ها و حرکت های اسلامی و آزادی بخش خاصه فلسطین و محور مقاومت حمایت شده و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود در یمن و بحرین به شدت محکوم شده است.

قطعنامه در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثر گذاری نظام در سطح منطقه و جهان است هشدار داده و از متولیان امر خواسته است با سرلوحه قرار دادن عدالت، زمینه تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزار سیاسی دشمنان نظام را فراهم کنند. 

در خاتمه بر تکریم مقام شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده های معظم آنان و حاکم ساختن فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسئولان تاکید شده است.

انتهای پیام/ غ

در قطعنامه 22 بهمن ۹۶ بر  حمایت از جوانان  متخصص کشور در عرصه علم و فناوری تاکید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار