آیت الله دری نجف آبادی در جمع راهپیمایان اراک؛

ملت حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران فریاد زدند

آیت الله دری نجف آبادی در جمع راهپیمایان اراک گفت: ملت حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران فریاد زدند.

به گزراس  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای اراک با قدر دانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: ملت آزادی خواه ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران فریاد زدند.

آیت الله دری افزود: مردم مقاوم و متحد ایران اسلامی در این راهپیمایی حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی سوریه، یمن، عراق و سایر کشور‌های منطقه تامین کننده امنیت و صلح پایدار دانسته و هر گونه اقدام را در راستای تهدید امنیت را شدیدا محکوم می‌کردند.

وی به ریشه‌های انقلاب اشاره و اضافه کرد: به وجود آمدن این انقلاب برای عدالت اجتماعی، اقتصادی، ریشه کن کردن فقر در جامعه بوده است و در حال حاضر همگی باید برای ثبات این انقلاب بزرگ در بعد بین المللی تلاش کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی همچنین به پیشرفت‌های بعد از انقلاب هم اشاره کرد وادامه داد: قبل از انقلاب حدود ۲۰ هزار پزشک در جامعه وجود داشت که برای جامعه بسیار اندک بود، اما اینک بیش از ۲۱۳ هزار پزشک در جامعه وجو دارد که ۳۶ هزار نفر این پزشکان متخصص و فوق تخصص و ۲۴ هزار نفر آن‌ها در زمینه دندانپزشکی فعال هستند.

آیت الله دری بیان کرد:ما باید سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار تجهیزات پزشکی از جمله دارو را به کشور‌های دنیا صادرات داشته باشیم تا بتوانیم در عرصه پزشکی با کشور‌های پیشرفته رقابت کنیم.

وی گفت:ما بعد از انقلاب در زمینه توسعه و آبادانی شهری و روستایی پیشرفت‌های زیادی داشته ایم که این‌ها همه به برکت این انقلاب است.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله دری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۹۶ اراک

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.