اتحاد شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان مثال زدنی است

رئیس هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد شیعه و سنی در این نقطه از ایران اسلامی برای حمایت از رهبری و نظام مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمداسماعیل مجلسی رئیس هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان سیستان و بلوچستان در جمع پرشور راهپیمایان سراوانی اظهار داشت: اتحاد شیعه و سنی در این نقطه از ایران اسلامی برای حمایت از رهبری و نظام مثال زدنی است.

مجلسی  ادامه داد: هیچ برادر شیعه‌ای نباید اجازه دهد که به مقدسات اهل سنت توهین شود و هیچ اهل سنتی نیز اجازه توهین به مقدسات تشیع را ندارد چرا که ایجاد تفرقه در میان جامعه توطئه دشمن است.

وی با بیان اینکه سه عنصر رهبری، مردم و دین سبب شکل گیری انقلاب اسلامی شد گفت: سیر تکاملی شکل گیری انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) از زمان همراهی مردم آغاز شد و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به ثمر نشست.

وی افزود: خدشه وارد شدن به هر یک از سه عنصر رهبری، مردم و دین سبب تضعیف انقلاب خواهد شد.

وی شکل گیری گروه‌های تروریستی مانند داعش را حربه دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان دانست و گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش رزمندگان اسلام با این جریانات به خوبی مقابله شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کشور‌های مستکبر جهان با برنامه از پیش تعیین شده و انتشار اخبار دروغین می‌خواهند اذهان عمومی را علیه ملت ایران تحریک کنند.

مجلسی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند از طریق رسانه‌های خود فعالیت‌های سپاه پاسداران ، بسیج و ارتش را در حوزه سازندگی زیر سوال ببرند و مورد هجمه قرار دهند.

وی تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا به مانند ایران با نیرو‌های مسلح و جان بر کف در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همراهی نمی‌شود.

وی افزود: با وجود تلاش‌های دشمنان برای تضعیف ایران و ایجاد تفرقه، مردم شیعه و سنی در تمام نقاط کشور به ویژه سیستان و بلوچستان در سایه وحدت همواره از رهبری، نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار