قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 96

قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 96 در هفت بند توسط شرکت کنندگان راهپیمایی قرائت شد.

قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 96به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در این قطعنامه راهپیمایان بر حفظ میراث جاودان انقلاب اسلامی، پشتیبانی قاطع از جوانان مومن کشور، تکریم زندگی کریمانه، بهبود شرایط اقتصادی کشور، اعلام برائت از استکبار وایادی آن و همچنین حمایت همه جانبه بروحدت، اتحاد جهان اسلام و تکریم خانواده شهدا تاکید شد.

متن قطعنامه راهپیمایی 96 به شرح ذیل است:

بند اول :حمد و ثنای بی پایان پروردگاری را سزاست که ملت شریف ایران را کرامت بخشید و در سایه اسلام و ولایت تحت رهبری امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت العظمی امام خامنه ای (مدضله العالی) در عصر جاهلیت مدرن منادی احیای ارزشهای والای الهی و اخلاقی گردد.

اینک در این لحضات اکنده از شور و نشاط مملوء از سرور سی ونهمین سالگرد سراسر نور و افتخار پیروزی انقلاب که قلب انسانهای آزاده لبریز از نور است از پیشرفت ها و دستاوردهای نظامی ایران در اوج قله های سر بلندی و افتخار بیش از هر زمانی دیگری بعنوان الگوی نجات بخش جامعه بشری، مسلمانان ک مستعضفان جهان شده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با شکوه سراسری و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن که مزین و آراسته به نام سیده العالمین حضرت فاطمه زهرا(س) است مواضع خوبش را به بانگ رسای توحیدی الله اکبر، خامنه ای رهبر به جهانیان اعلام می کنیم.

ضمن تجدید میثاق و بیعت خلل ناپدیر با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران ک انقلابی گری و تبعیت همه جانبه از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری زمینه ساز نشر و بسط ارزشهای انقلاب اسلامی دانسته و بر التزام اصل الهی و مترقی بعنوان میراث جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید می نمائیم.

 بند دوم: بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت های جوانان مومن کشور بخصوص علم و فناوری، صنایع موشکی و بازدارنده کشور اعلام کرده و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشهای معنوی نظام اسلامی بر تداوم عظم جدی مسئولان کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی تاکید می نمائیم.

 بند سوم : با تاکید بر تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج و نفوذ رخنه دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای از راه تدبیر مجازی و شبکه ملی از همه دستگاهها و دولن محترم می خواهیم برای بهبود شرایط اقتصادی و پاسخ گوی صادقانه مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت مردم را در اولویت قرار دهند.

بند چهارم: آمریکا جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافق نامه هسته ای و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقام های ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبان از تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی می خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن اقدام نمایند.

  بند پنجم:بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش ها حرکت های اسلامی و آزادی بخش خاص فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کرده و با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی اسلامی طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه در رسمیت بخشیدن و انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به بیت المقدس و جنایت هم پیمانان آنها در یمن و جنایت رژیم قبیله ای آل سعود در بحرین را شدیدا محکوم می نمائیم.

بند ششم: ضمن هشدار در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان، تحدید قدرت و کاهش میزان اثر گذای نظام در سطح منطقه و جهان است از متولیان امر می خواهیم با سرلوحه قرار دادن عدالت و رفع ورود معضلات اجتماعی، افزایش اعتماد سیاسی، تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مسئله حجاب به ابزار دشمنان مردم و انقلاب را در رسیدن به اهداف شیطانی خود با شکست مواجه کنند.

  بند هفتم:تکریم شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، ایثار گران و خانواده معظم آنان وظیفه دائمی امت شهید پرور دانسته و از مسئولان می خواهیم در رفع موانع تعالی، مادی،معنوی و حاکم ساختن فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

انتهای پیام/ز



تکریم شهدای والا مقام انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار