مهلت ثبت نام سفرهای عتبات عالیات در نوروز تمدید شد

مدیر حج و زیارت استان زنجان از تمدید مهلت ثبت نام سفرهای عتبات عالیات در نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، بابایی مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به استقبال مردم برای سفر به عتبات در ایام نوروز گفت : افرادی که علاقمند به سفر به عتبات عالیات هستند تنها از طریق سازمان حج و زیارت به این امر اقدام کنند.
وی افزود : هزینه اعزام به عتبات عالیات در نوروز امسال تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد.
این مقام مسئول با اشاره به این که پیش ثبت ‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از 12 بهمن ماه امسال آغاز شده است خاطر نشان کرد : با برنامه‌ ریزی های انجام شده پیش ثبت ‌نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام های ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۳۱ اردیبهشت سال 97 است.
بابایی گفت : متقاضیان برای پیش ثبت ‌نام این سفرها می ‌توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی در استان نسبت به پیش ثبت ‌نام خود و همراهان اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
مدیر حج و زیارت استان زنجان افزود: پیش ثبت ‌نام ها در قالب گروه های یک تا هفت نفره انجام می شود و همچنین برای گروه های با جمعیت بالاتر در قالب گروه های ۳۵ نفره انجام می شود.
وی در ادامه با اشاره به این که ثبت‌نام نوروزی سفر به عتبات عالیات از طریق تارنمای عتبات در حال انجام است، اظهار کرد: مردم از سفر با آزادبرها خودداری کنند.


انتهای پیام /ک


عدم افزایش قیمت سفر به عتبات عالیات

برچسب ها: کربلا ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.