نظارت اصناف بر فروش بازار عید در فارس

طرح تشدید نظارت بر اصناف استان فارس از ۱۵ اسفندماه تا نیمه فروردین‌ماه سال ۹۷ اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی عرب معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر اصناف استان فارس از تاریخ ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین‌ماه ادامه دارد، گفت: از چندماه قبل برای بازرسی اصناف به سمت شکایت محوری رفته‌ایم و بر این اساس ۱۸ اتحادیه در اولویت بازرسی قرار دارند.

وی افزود: اتحادیه میوه و تره بار، پوشاک، کفش، خواربار و لبنیات، خرازان، گوشت، مرغ و تخم‌مرغ، پیتزا و اغذیه فروشان، رستوران و سفره‌خانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و قنادان در اولویت اول بازرسی قرار دارند.

عرب ادامه داد: تلفن همراه، پزندگان، آبمیوه و بستنی، نانوایان در اولویت دوم و عطاران، لوازم خانگی، املاک و لوازم تحریر در اولویت سوم بازرسی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بازرسان در طرح تشدید نظارت نوروزی در دو شیفت صبح و عصر به واحد‌های صنفی مراجعه می‌کنند، بیان کرد: این بازرسی‌ها توسط ۶۰ بازرس رسمی و ۴۰۰ ناظر افتخاری انجام می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس تصریح کرد: مردم باید شکایات مربوط به خرده‌فروشی را با شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ به بازرسان اتاق اصناف اعلام کنند و شکایات مربوط به شرکت‌ها و عمده‌فروشی‌ها را با سامانه ۱۲۴ که مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس است در میان بگذارند.
انتهای پیام/ر

آغاز طرح نوروزی نظارت بر اصناف فارس از ۱۵ اسفند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار