برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در ۱۰ حوزه امتحانی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از تعیین ۱۰ حوزه امتحانی به منظور برگزاری شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ رضا رضایی معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت روز پنجشنبه، دهم اسفند‌ماه همزمان با سراسر کشور در هشت شهرستان و 10 حوزه امتحانی در استان برگزار می شود.

وی از شرکت دو هزار و 213 نفر در این آزمون قرآنی خبر داد و افزود: از این تعداد، 904 نفر در بجنورد، 333 نفر در شیروان، 255 نفر در اسفراین، 138 نفر در مانه و سملقان، 129 نفر در جاجرم، 127 نفر در گرمه ، 120 نفر در فاروج، 108 نفر در راز و جرگلان، صفی آباد (اسفراین) 51 نفر و روستای خرق (فاروج) 48 نفر ثبت نام کرده اند.

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: این آزمون قرآنی در رشته‌های حفظ، ترجمه، مفاهیم و تدبر ویژه قرآن ‌آموزان مؤسسات قرآنی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

رضایی زمان برپایی آزمون گروه حفظ را پنجشنبه 10 اسفند ماه سال جاری ساعت 8 و 30 دقیقه صبح و زمان آزمون ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و گروه معارف را همان روز ساعت 10 صبح اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

آزمون قرآن و عترت در بجنورد برگزار می شود

برچسب ها: قران ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.