هشدار لغزندگی جاده های گلستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت:جاده های گلستان لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: طی شبانه روز گذشته در مناطق پایین دست و جلگه شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: تمامی جاده‌های استان باز و تردد ایمن و روان برقرار است و با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مصدقی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق کوهستانی بارش برفی گزارش نشده است، اما بر اساس اعلام هواشناسی استان از ظهر امروز بارش برف را در ارتفاعات خواهیم داشت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در حال حاضر در برخی از محور‌های کوهستانی استان، مه غلیظ را داریم که باعث کاهش دید افقی شده است.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی استان را دارند، باید تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

مصدقی افزود: مأموران گشت راهداری در محور‌های استان در حال گشت زنی هستند و ترافیک عبوری محور‌ها را کنترل می‌کنند و همزمان با بارش احتمالی برف عملیات شن و نمک پاشی را با استفاده از ۱۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری انجام خواهند داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، آخرین وضعیت راه‌های استان را به صورت ۲۴ ساعته اعلام می‌کند.

انتهای پیام/م
 

جاده های گلستان لغزنده است

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.