یکی از مأموریت‌های بخش مدیریت شهری افزایش نشاط و شادابی در جامعه است

نایب رئیس شورای شهراصفهان گفت:به جهت نیاز شهر، استقبال پرشور مردم و با توجه به این‌که یکی از مأموریت‌های بخش مدیریت شهری افزایش نشاط و شادابی در جامعه است و نقش و تأثیرگذاری فیلم و تئاتر با بسیاری از برنامه‌ها قابل مقایسه نیست.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصراصفهانی در خصوص نقش شهرداری در برگزاری جشنواره فجر در اصفهان اظهار داشت: بی‌شک یکی از وظایف بخش مدیریت شهری، ترویج فرهنگ و هنر در شهر اصفهان است و یکی از ساز و کارها در این حوزه، برگزاری جشنواره‌ها است و دو جشنواره فیلم فجر و جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در اصفهان برگزار می‌شوند.

وی افزود: به جهت نیاز شهر، استقبال پرشور مردم و با توجه به این‌که یکی از مأموریت‌های بخش مدیریت شهری افزایش نشاط و شادابی در جامعه است و نقش و تأثیرگذاری فیلم و تئاتر با بسیاری از برنامه‌ها قابل مقایسه نیست، از جمله وظایف و رسالت خود می‌دانیم که از این جشنواره‌ها حمایت کنیم.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: شهرداری در جشنواره فیلم کودک مستقیماً ورود پیدا می‌کند اما در جشنواره فیلم فجر به علت این‌که تولیت کار با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به صورت غیرمستقیم و با هماهنگی‌ها در حد وسع شهرداری و در اختیار گذاشتن امکانات شهرداری ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که از در اختیار گذاشتن امکانات شهرداری برای برگزاری و استمرار جشنواره هیچ‌گاه مضایقه نشده و نخواهد شد، تصریح کرد: استقبال مردم در سینماهای مختلف شهر اصفهان که درگیر فیلم فجر بودند، حکایت از جایگاه این جشنواره در استان دارد.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: در بخش جشنواره کودک که تولیت کار با شهرداری است، همواره از دیگر سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها درخواست کمک شده اما در نهایت این خود شهرداری است که با هزینه‌هایی که به وجود می‌آید، باقی می‌ماند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.