تعطیلی مدارس استان اردبیل در نوبت صبح و عصر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه

بارش سنگین برف در استان اردبیل سبب تعطیلی برخی مدارس اردبیل در دو نوبت صبح و بعداز ظهر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به علت بارش برف در نوبت صبح در اردبیل، خلخال و نمین مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول/ در سرعین، نیر و هیر کلیه مقاطع تحصیلی/ در گرمی پیش دبستانی و ابتدایی و در مشگین شهر، ارشق و لاهرود مقطع پیش دبستانی را تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی برخی مدارس استان اردبیل در نوبت بعدازظهر

امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن، به علت بارش برف و برودت هوا مدارس اردبیل، نمین و هیر کلیه مقاطع تحصیلی، در گرمی پیش دبستانی و ابتدایی و در خلخال پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

 بارش برف که از دیشب در استان اردبیل شروع شده همچنان ادامه دارد.

سامانه بارشی که از دو روز پیش وارد استان اردبیل شده از دیشب بارش‌ها به صورت برف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد بارش برف در مناطق جنوبی و مرکزی استان و همچنین باران در شمال استان تا عصر امروز ادامه دارد.

براین اساس دمای هوا کاهش یافته و امروز و فردا هوای استان اردبیل سرد خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل هم گفت: در محور پارس آباد - مشگین شهر بارش باران و در سایر محور‌های مواصلاتی استان بارش برف همچنان ادامه دارد و جاده خیس و لغزنده است.

سرهنگ فتاحی افزود: با هماهنگی و تلاش ماموران راهداری کلیه محور‌های مواصلاتی استان برفروبی و نمک پاشی شده است.

وی با بیان اینکه در گردنه‌های الماس در محور خلخال - اسالم، صائین در محور اردبیل - سراب و مسیر سرچم اردبیل تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است از هموطنان خواست از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی به همراه داشته و با احتیاط، رعایت قوانین و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

انتهای پیام/پ

تعطیلی مدارس در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.