برنامه‌های دانشگاه‌های تهران در دهه دوم ایام فاطمیه

به مناسبت فرارسیدن دهه دوم ایام فاطمیه برنامه هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن ایام فاطمیه  حال و هوای دانشگاه‌ها نیز رنگ و بوی دیگر به خود گرفته و بیرق سیاهی در دانشگاه‌ها برافراشته شده است، به همین مناسبت مراسم دهه دوم فاطمیه در مساجد دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

برگزاری مراسم هیات ثارالله در دانشگاه علوم پزشکی تهران

هیات ثارالله دانشگاه علوم پزشکی تهران سه روز عزاداری برای دهه دوم فاطمیه تدارک دیده است که روز 23 بهمن آغاز شده و تا 25 بهمن ادامه دارد.

این مراسم  ساعت 15 در حسینه فاطمه‌الزهرای این دانشگاه برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام ریاضت و سید حسین مومنی در آن سخنرانی می‌کنند و سعید حدادیان و محمدحسین پویان‌فر مداحان این مراسم خواهند بود. 

برنامه‌های دانشگاه‌های تهران در دهه دوم فاطمیه

برگزاری مراسم یاس کبود در دانشگاه تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نیز قصد دارد مراسمی با عنوان یاس کبود با حضور شاعران و مداحانی همچون قاسم صرافان، محسن عرب خالقی، پیمان طالبی، میلاد حسنی، نفیسه سادات موسوی و امیرعلی شریفی برگزار کند.

این مراسم دوشنبه 30 بهمن 96 از ساعت 12 و 30 دقیقه در سالن ثامن دانشکده مدیریت آغاز می‌شود.

برنامه‌های دانشگاه‌های تهران در دهه دوم فاطمیه

مراسم هیئت شهدای گمنام دانشگاه علم‌وصنعت

مراسم هیئت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت نیز از شنبه 28 بهمن تا اول اسفند به مدت چهار شب با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی و مداحی مهدی رجبی و علی مدرسی در مسجدالشّهدای دانشگاه علم‌وصنعت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

برنامه‌های دانشگاه‌های تهران در دهه دوم فاطمیه

برگزاری مراسم هیئت سفینة‌النجاة در دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی

هیئت سفینة‌النجاة دانشگاه خواجه نصیر نیز برای دهه دوم فاطمیه سه شب عزاداری برنامه ریزی کرده است که از شنبه 28 بهمن ماه 1396 آغاز شده و تا 30 بهمن ادامه دارد.

این مراسم هر شب در مسجدالنبی(ص) دانشکده برق از ساعت 19 آغاز و حجت الاسلام مطلبی‌پور سخنران و حسین رضائیان نیز مداح این مراسم خواهد بود.

به دلیل پراکندگی دانشکده‌های این دانشگاه در سطح شهر و فاصله زیاد خوابگاه‌ها سرویس‌های رفت و برگشت تدارک دیده شده است.

برنامه‌های دانشگاه‌های تهران در دهه دوم فاطمیه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار