لیگ قهرمانان آسیا؛

کامیابی چینی‌ها در آخرین روز هفته نخست لیگ قهرمانان

هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز(چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار در منطقه شرق به پایان رسید.

برهمین اساس از ساعت 12:30 تیم های گوانگ ژو اورگراند چین و بوریرام یونایتد تایلند از گروه هفتم این رقابت ها در ورزشگاه تیان هه گوانگ ژو با قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ریکاردو گولارت(16) برای شاگردان فابیو کاناوارو و ادگار برونو داسیلوا(57) برای نماینده تایلند موفق به گلزنی شدند. 

در دیگر بازی این گروه سرزو اوزاکا ژاپن در ورزشگاه جام جهانی ججو  با نتیجه یک بر صفر از سد میزبانش، ججو یونایتد کره جنوبی گذشت تا به صدر جدول گروه هفتم صعود کند. تک گل این بازی را کوتا میزونوما در دقیقه 93 وارد دروازه حریف کرد. 

در جدول گروه هفتم تیم های گوانگ ژو اورگراند چین، بوریرام یونایتد تایلند و ججو یونایتد کره جنوبی پس از سرزو اوزاکا به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

در گروه هشتم هم  2 بازی برگزار شد که ابتدا اف.سی سیدنی استرالیا در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی شد. گل های این دیدار را دژان دامیانوویچ، مهاجم مونته نگرویی تیم کره ای در دقایق(62 و 76-پنالتی) به ثمر رساند.

کاشیما آنتلرز ژاپن هم در ورزشگاه کاشیما ساکر مقابل شانگهای شنهوا چین با تساوی یک بر یک متوقف شد. یاسوشی اندو(51) برای تیم میزبان و جیووانی مورنو(3) برای شانگهای گلزنی کردند. 

با این نتایج سوون سامسونگ کره جنوبی، شانگهای شنهوا چین، کاشیما آنتلرز ژاپن و اف.سی سیدنی استرالیا به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم گروه هشتم لیگ قهرمانان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نتایج روز آخر هفنه نخست لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار