احداث گلخانه با گنجایش یکصدهزار قلم انواع درختچه

شهردار منطقه 3 شهر کرمانشاه از احداث و راه اندازی گلخانه با گنجایش یکصدهزار قلم انواع درختچه و گلهای فصلی خبر داد .

راه اندازی گلخانه با گنجایش یکصدهزار قلم انواع درختچهقاسمی فر شهردار منطقه 3کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت:در شهرداری منطقه سه حدودا 83هکتار فضای سبز موجود  و سرانه فضای سبز در این منطقه حدودا 6متر است.

وی گفت: باتوجه به اینکه اعم بافت فرسوده شهر کرمانشاه در سطح منطقه سه میباشد سرانه فضای سبز در منطقه سه نسبت به سرانه کشوری مقداری پایین تر است که شهرداری منطقه سه با جدیت در تلاش است که این اختلاف را به حداقل برساند اما وضعیت فعلی فضای سبز منطقه سه نسبت به دیگر مناطق کرمانشاه در وضعیت مطلوب و قابل قبولی است.

قاسمی فر گفت:  احداث فضای سبز و درختکاری واقع در بزرگراه امام خمینی(ره) ؛ اجرای فضای سبز(درختکاری و چمن کاری)  ؛ نصب و نوسازی وسایل ورزشی و بدنسازی در پارک های سطح منطقه ؛ نصب مجموعه بازی کودکان(پلی اتیلن)در پارکهای سطح منطقه؛ پیست دوچرخه سواری و جاده سلامت جهت ورزش صبحگاهی شهروندان واقع در باغ راه بزرگراه امام خمینی(ره) از اقداماتی است که در حوزه فضاسازی منطقه 3 کرمانشاه انجام شده است.

وی از احداث و راه اندازی گلخانه با گنجایش یکصدهزار قلم انواع درختچه و گلهای فصلی خبر داد و گفت:حدود چهارهزار اصله درخت در سطح منطقه  برای کاشت خریداری شده است و  همچنین فاز آخر باغ راه کیهانشهر نیز از برنامه های در دست احداث شهرداری است.

 

انتهای پیام/ز

 

کاشت  حدود چهارهزار اصله درخت در سطح منطقه 3کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.