استاندار کردستان خبر داد:

ساخت سریال تاریخی سنجرخان در کردستان

استاندار کردستان  از تامین اعتبار برای ساخت سریال تاریخی سنجرخان خبر داد و گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته ساخت این فیلم 5 میلیارد تومان نیاز دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بهمن مرادنیا استاندار کردستان چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت عثمان هورامی که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: تلاش‌های این هنرمند نامی در راستای ماندگاری ترانه ها و هوره های اصیل کردی قابل توجه است.

 مرادنیا در رابطه با پروژه تالار فرهنگ سنندج گفت: پیشرفت فیزیکی تالار سنندج روند مطلوبی را طی نمی کند و برای اتمام این پروژه با جدیت ورود پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت اتمام این پروژه و تاثیرگذاری آن در روند رشد فرهنگی کردستان به ویژه شهر سنندج، افزود: ساخت تالار فرهنگ سنندج باید در حداقل زمان ممکن به پایان برسد.

استاندار کردستان همچنین از تامین اعتبار برای ساخت سریال تاریخی سنجرخان خبر داد و گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته ساخت این فیلم 5 میلیارد تومان نیاز دارد.

 وی در پایان با تاکید بر ساخت خانه مرکز موسیقی کردستان، اظهار داشت: طی سال آینده و با تمللک سه منزل تاریخی در خیابان شهدا سنندج این مرکز راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

ساخت خانه مرکز موسیقی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.