آلیا در مجمع عمومی حزب زنان جمهوری اسلامی:

حماسه 22 بهمن رفراندومی تماشایی بود که همگان آن را مشاهده کردند

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم در حماسه 22 بهمن رفراندومی تماشایی بود که همگان آن را مشاهده کردند.

برخی مسئولان به دنبال ایجاد رفراندوم برای حل مشکلات برخی گروه‌های سیاسی هستندبه گزارشخبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه آلیا دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی در مجمع عمومی حزب متبوعش در محل سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه سوره، اظهار کرد: ما در بیانات مقام معظم رهبری مکررا دیدیم که تقوای فردی و جمعی در فعالیت‌های سیاسی بسیار مهم است و مقام معظم رهبری در دیدارهای خود با نمایندگان به این مسئله تأکید فراوانی دارند.

وی افزود: ما باید توجه داشته باشیم که تحزب غربی وجوه تمایز بسیاری با حزب‌گرایی در کشور ما دارد، چرا که احزاب غربی قدرت را به عنوان هدف دنبال می‌کنند، اما در جامعه ما قدرت وسیله‌ای است که بتوانیم ارزش‌های اسلامی را حفظ کنیم.

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی تصریح کرد: در جامعه اسلامی باید از قدرت در جهت تقویت نظام و ارزش‌های اسلامی و جلوگیری از نفوذ استفاده شود.

آلیا بیان کرد: افرادی که حرف و عمل‌شان با یکدیگر مغایرت دارد، سوژه خوبی برای یارگیری نستند و در طول سالیان پس انقلاب نیز معمولا جاسوس‌ها از میان همین افراد انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه محیط زیست جاسوس‌ها برای آنکه از منابع ثروت و اورانیوم باخبر شوند و اطلاعات کشور ما را به سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس بدهند، حیوانات را در اختیار گرفته بودند.

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی تأکید کرد: لذا مسئولین با رأی مردم انتخاب می‌شوند و باید در انتخاب افرادی که در مسئولیت‌های مهم و خطیر قرار می‌دهند، دقت بیشتری داشته باشند.

آلیا با اشاره به طرح مسئله رفراندوم در حماسه 22 بهمن تأکید کرد: حماسه 22 بهمن رفراندومی تماشایی بود که همگان آن را مشاهده کردند، وزیر خارجه صهیونیستی دو سه روز پس از پیروزی انقلاب گفته بود که بزودی امواج آن خاورمیانه و دنیا را فراخواهد گرفت، لذا انقلاب اسلامی جرقه‌ای برای بیداری کشورهای اسلامی بود. پس باید بدانیم تنها افرادی که ما را در پیشبرد آرمان‌های جمهوری اسلامی یاری می‌کنند، وحدت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند اگر ما یک حزب مومن و فعال داشته باشیم بهتر می‌توانیم وحدت را حفظ کنیم.

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی با اشاره به کارکردهای احزاب در ایران، اذعان کرد: احزاب سیاسی کشور فارغ از هر گرایشی که دارند باید به منظور تقویت جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته باشند، به عنوان مثال انتخابات تقویت‌کننده نظام است، لذا تشکل‌های سیاسی باید از تقویت این شاخصه تأکید بیشتری داشته باشند.

وی افزود: گاهی متوجه می‌شویم که برخی افراد گرایش به سمت تحزب به شکل غربی دارند و از مبانی عدول می‌کنند و در چنین شرایطی در ذهن مردم علامت‌های سوال زیادی به وجود خواهد آمد.

آلیا ادامه داد: احزاب باید با شکل‌دهی گفتمان به تقویت وحدت در جامعه بپردازند، چرا که فلسفه وجودی حزب این است که واسطه بین مردم و حاکمیت باشد و مطالبات آنها را پیگیری کند. نمی‌شود مسئولی در آستانه 40 سالگی انقلاب بگوید که مشکلات موجود باید با عزم ملی حل شود.

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برخی مسئولان در جبهه رفراندوم 22 بهمن به دنبال رفراندوم دیگری هستند تا مشکل جناحی برخی گروه‌ها حل شود، امام (ره) حزب دولت‌ساخته را به شدت نفی می‌کردند، به این معنا که اگر افرادی پس از رسیدن به قدرت از تشکیل حزب در جهت پیشبرد مقاصد خود استفاده کنند، این امر با موازین نظام ما مغایرت ندارد. البته اگر حزب به منظور تشکیل دولت و مجلس ایجاد شود، امری مثبت تلقی می‌شود.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار