آغاز ساخت 750 مسکن مددجویی تخریب شده در مناطق زلزله زده+تصاویر

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از 10هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه آسیب دیده که از این تعداد پنج هزار و 640 مورد تخریبی و باقی منازل نیازمند تعمیر است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رخصی  قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه کمیته امداد برای تمامی خانوارهای مددجوی آسیب دیده از زلزله پرونده تشکیل داده، عنوان کرد: تاکنون پرونده هزار و 500 خانوار تحت حمایت برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی و قراردادهای لازم بین بانک ها و مددجویان منعقد شده است.

آغاز ساخت 750 مسکن مددجویی تخریب شده در مناطق زلزله زده

وی با بیان اینکه کار ساخت 750 منزل مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده، افزود: برخی از این منازل هم اکنون در مرحله پی ریزی ، تعدادی در مرحله دیوار چینی و دیگر منازل در مرحله سقف زنی است.

آغاز ساخت 750 مسکن مددجویی تخریب شده در مناطق زلزله زده

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: ساخت پنج واحد مسکونی مددجویی نیز در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و گیلانغرب به اتمام رسیده و خانوارهای مددجو هم اکنون در این منازل مقاوم سکنی گزیده اند.

آغاز ساخت 750 مسکن مددجویی تخریب شده در مناطق زلزله زده
محسن رخصی به کمک های بلاعوض دولت به خانوارهای زلزله زده نیز اشاره کرد و ادامه داد: طبق آخرین آمار 900 خانوار تحت حمایت در مناطق زلزله زده از کمک سه میلیارد تومانی دولت به صورت بلاعوض بهره مند شده اند.

آغاز ساخت 750 مسکن مددجویی تخریب شده در مناطق زلزله زده
رخصی با تاکید بر اینکه کار آواربرداری منازل تخریب شده بر اثر زلزله زده به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: بزرگترین مشکل در مناطق زلزله زده، روستاها و دهستان ها است که کار آوربرداری در آن ها هنوز شروع نشده از این رو کمیته امداد در بازسازی منازل مددجویان ساکن در این روستاها با مشکل مواجه شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد رسیدگی به مشکلات نیازمندان به ویژه مددجویان مناطق زلزله زده را وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: کمیته امداد متعهد شده بعد از اتمام مراحل ساخت از سوی بنیاد مسکن خانوارهای مددجو را تا تکمیل و تجهیز کامل منازل و وسایل ضروری زندگی کمک کند.

انتهای پیام/ز


تاکنون پرونده هزار و 500 خانواربرای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار