شمس: پاداش قهرمانی گیتی پسند هنوز پرداخت نشده است

حسین شمس گفت: پس از گذشت ۲ سال از قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند هنوز پاداش این تیم پرداخت نشده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شمس سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: پس از گذشت 2 سال از قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ هنوز پاداش قهرمانی تیم پرداخت نشده است.

شمس در ادامه اظهار کرد: پرداخت نکردن پاداش ها و بدقولی های مالی و هزینه 35 میلیونی ثبت نام در لیگ باعث می شود هر ساله تیم گیتی پسند به فکر کنار کشیدن از لیگ برتر فوتسال باشد.

در ادامه شمس درباره تاثیرگذاری تیم های لیگ برتری بر تیم ملی فوتسال افزود: به طور حتم کنار کشیدن تیم گیتی پسند و تیم هایی که بازیکنان ملی پوشان را در اختیار دارند از رقابت های لیگ باعث افت کیفت بازی بازیکنان تیم ملی می شوند و این امر به تیم ملی ضربه وارد می کند.

همچنین سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در رابطه با راه حل های برطرف کردن مشکلات لیگ برتر فوتسال گفت: با پرداخت به موقع پاداش های لیگ و کاهش مبلغ حق ثبت نام در لیگ فوتسال باعث تیم های خصوصی به فکر ماندن در لیگ می افتند. در سال های گذشته معافیت های مالی برای بخش خصوصی وجود داشت ولی با مصوبه مجلس معافیت از بخش خصوصی گرفته شد. فدراسیون فوتبال باید از طریق مصوبه هیئت دولت و یا قانون های مجلس این تخفیف ها را برای بخش های خصوصی برقرار کند.

حسین شمس در ارتباط با سوال خداحافظی فرهاد توکلی از تیم ملی فوتسال و مسائل جایگزین کردن فردی به جای او گفت: گذشتن از فرهاد توکلی و خداحافظی این بازیکن در حالی که 29 سال سن دارد و یکی از بهترین مدافعان فوتسال آُسیا و جهان است، کار اشتباهی است. سال ها طول می کشد که بازیکنی با توانایی فرهاد توکلی پرورش یابد و تجربه به همین سادگی به بازیکنان انتقال داده نمی شود، باید جلوی چنین خداحافظی هایی از تیم ملی را بگیریم و با صبر و صحبت آن ها را از این کار بازداریم. بهتر است توکلی را تا جام جهانی 2020 در اختیار تیم ملی فوتسال داشته باشیم.

دعوت شمسایی به تیم ملی کار بسیار درستی است

حسین شمس در رابطه با بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال گفت: بازگشت شمسایی به تیم ملی کار بسیار درستی است و او هنوز آمادگی برای بازی را دارد.

او در ادامه گفت: ضروری نیست شمسایی را در بازی های اصلی در ترکیب قرار دهیم، ما می توانیم با انجام یکسری بازی های دوستانه با تیم های خواستار بازی دوستانه مثل دانمارک و قطر افتخار گلزن ترین بازیکن فوتسال جهان را به تالار افتخارات فوتسال و مردم کشورمان بازگردانیم، همانطور که علی دایی در جهان با بیشترین گل ملی باعث افتخار کشورمان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار