آغاز بکار دومین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی در چابهار

دومین کنگره بین المللی و بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با حضور ۶ کشور امرو به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار آغاز و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه این کنگره گفت: هم اینک هزار و ۱۵ نفر برای شرکت در این کنگره حضور پیدا کرده اند.

دکترغلامرضا کمیلی افزود: صاحب نظران و دانشمندان عرصه فیزیولوژی و فارماکولوژی از ۶ کشور فرانسه، ژاپن، کانادا، مالزی، عمان و پاکستان در این کنگره حضور پیدا کرده اند و با موضوعات مهمی نظیر اعتیاد و ریزگرد‌ها بحث و تبادل نظر می‌کنند.

وی افزود: بحث در خصوص علوم و فناوری‌های جدید حوزه پزشکی مانند نانو داروها، سلول‌های بنیادی، ارائه کاربرد جدید دارو‌های قدیمی و راهکار‌های جدید دارو رسانی در کنار ارائه نتایج تحقیقات جدید در ۲ حوزه فیزیولوژی و فارماکولوژی از مهمترین برنامه‌های برگزاری این کنگره است.

وی بیان کرد: ۷۶۵ مقاله از طریق سایت به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که پس از بررسی‌های داوران ۶۰۰ مقاله به صورت پوستر و ۱۳۰ مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ارائه مقالات برگزیده و پوسترها، کارگروه‌ها و نشست‌های تخصصی در چهار سالن مجزا با موضوعات متنوع و متعدد علمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این کنگره جدید‌ترین دستاورد‌های علمی برای انتقال تجربیات به دانشجویان و پژوهشگران جوان فراهم خواهد شد.

دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران تصریح کرد: ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور و ۶۰۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و همچنین دانشجویان پزشکی و سایر رشته‌های وابسته در این کنگره حضور دارند.

وی از همکاری خوب بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای هیات علمی، مسئولان محلی، فرمانداری، منطقه آزاد چابهار برای برگزاری این کنگره بین المللی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری دومین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار