همایش بزرگ پیاده روی در باشت برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح امروز با حضور مردم شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ این همایش با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و دیگر ارگان‌ها در برنامه صبح و نشاط به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.
همایش بزرگ پیاده روی خانواده از مصلای شهر باشت تا تپه نورالشهدا برگزار شد.
اجرای برنامه فرهنگی ورزشی ازجمله ورزش زورخانه‌ای، اجرای سرود محلی، نمایش هنرهای دستی منطقه ازجمله برنامه‌های جنبی این همایش است.
در این همایش پنج کمک هزینه سفرهای زیارتی، پنج دستگاه تردمیل، 6 دستگاه دوچرخه، 20 عدد کارت هدیه و 10 دست لباس ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این آیین گفت: توسعه ورزش‌های همگانی در قالب المپیادهای ورزشی، جشنواره‌های بومی و محلی، همایش‌های پیاده روی از اولویت‌های دولت دوازدهم برای توسعه ورزش‌های همگانی است.
عباسعلی اکبری با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی در افزایش روحیه نشاط و سلامتی مردم تصریح کرد: فرهنگ سازی با بهره گیری از رسانه‌های ارتباط جمعی یکی از برنامه‌های دولت برای نهادینه سازی فرهنگ ورزش‌های همگانی است.
وی بیان کرد: این چهارمین همایش پیاده روی خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد است که در دهه فجر امسال تاکنون به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
شهرستان 24 هزار نفری باشت دارای یک هزار ورزشکار و 16 هیات ورزشی فعال است.

انتهای پیام/غ

 پیاده روی خانوادگی در باشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.