برگزاری همایش زنگ تفریح در دانشگاه شیراز

دوازدهمین همایش دانش آموزی- دانشجویی زنگ تفریح در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یاسمن شیرعلی نایب دبیر هماش زنگ تفریح در دانشگاه شیراز گفت: این همایش با هدف آشنایی دانش آموزان مقطع نهم تا پیش دانشگاهی با فضای دانشگاه و رشته‌های موجود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه جذب عضو زنگ تفریح در دانشگاه ۲۸ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ در کتابخانه خوارزمی برگزار می‌شود، افزود: آشنایی دانش آموزان شرکت کننده با فضای دانشگاه و رشته‌های تحصیلی، کمک به انتخاب صحیح فعالیت‌های علمی دانش آموزان، تاکید بر خلاقیت و کارگروهی و جلب توجه دانش آموزان به کاربرد عملی علوم از اهداف برگزاری این همایش است.

شیرعلی، محور‌های اصلی این همایش را برگزاری کارگاه آموزشی دانش آموز محور در زمینه‌های گوناگون روانشناسی، آموزشی، علمی، خلاقیتی، فرهنگی، فلسفی، هنری، اجتماعی، مدیریتی و کار گروهی برای دانش آموزان عنوان کرد.

نایب دبیر هماش زنگ تفریح در دانشگاه شیراز با بیان اینکه برگزار کنندگان این همایش را دانشجویان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: جلسه جذب عضو زنگ تفریح در دانشگاه روز شنبه ۲۸ بمهن ساعت ۱۷:۳۰ در کتابخانه خوارزمی برگزار شده از تمامی دانشجویان متقاضی از هر شهر و دانشگاه برای شرکت در جلسه جذب عضو دعوت می‌شوند.
انتهای پیام/ر

زنگ تفریح در دانشگاه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار