تشییع شهدای گمنام و مدافع حرم در نصف‌جهان

عصر روز دوشنبه پیکر مطهر جمعی از شهدای گمنام دفاع مقدس و 4 تن از شهدای مدافع حرم در اصفهان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع 34 شهید دوران دفاع مقدس و 4 شهید مدافع حرم در اصفهان برگزار می‌شود.

از این تعداد شهدا 30 شهید گمنام هستند، 4 شهید شناسایی شده و 4 شهید مدافع حرم نیز در میان این پیکرهای مطهر بر روی دستان مردم قدردان اصفهان تشییع می‌شوند.

شهید محمدحسن جبلی از لنجان، اسداله خدادادی از نجف‌آباد، حسن پوربافرانی از نایین و حمزه نعمتی از زرین‌شهر شهدای تازه تفحص شده‌ای هستند که روز دوشنبه در کنار شهدای مدافع حرم شهید پرویز بانی‌زاده از اصفهان، احمد عظیمی از نجف‌آباد، محمدعلی سلطانی و شعبان محمدی که در سوریه به شهادت رسیده‌اند نیز میان خیل پرشور مردم اصفهان بدرقه خواهند شد و در قطعه مدافعان حرم گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شوند.

شهدای تازه تفحص شده که شناسایی شده‌اند هم هر کدام در شهرستان خود تدفین می‌شوند و شهدای گمنام هم در سراسر استان اصفهان هم زمان با ایام فاطمیه به خاک سپرده خواهند شد.

از میان 30 شهید گمنامی که امروز در باغ موزه دفاع مقدس مراسم وداع با آن‌ها برگزار شد، 6 تن در دانشگاه فرهنگیان اصفهان، دانشکده شهید مهاجر اصفهان و پالایشگاه صنعت نفت اصفهان و مابقی در شهرستان‌های اژیه، تودشک، نایین، مرکز پدافند هاشم‌آباد، افوس، سمیرم، زرین‌شهر و فولادشهر تدفین می‌شوند.

 مراسم تشییع جمعی از شهدای گمنام و مدافع حرم در اصفهان روز دوشنبه از ساعت 15 از میدان فیض تا گلستان شهدا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.