اتصال فرودگاه طبس به شبکه فیبر نوری

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت:شبکه فیبر نوری در فرودگاه طبس اجرا و عملیاتی شد.

سلامی،مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:با انجام پروژه شبکه فیبر نوری در فرودگاه طبس سرعت انتقال اطلاعات و ضریب ایمنی پروازها افزایش پیدا کرده است.


وی افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است که شامل اجرای فیبر نوری خارج فرودگاه و همچنین اجرای فیبر نوری داخل فرودگاه به همراه خرید تجهیزات مورد نیاز است.


مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه با خرید و نصب تجهیزات، این پروژه به طور کامل عملیاتی شده است، گفت: افزايش ظرفيت، کيفيت، سرعت و ايمنی در انتقال اطلاعات و ارتقای ضريب امنيت خطوط تلفن و ديتا،ارسال اطلاعات رادار،RCAG از بستر کشوری برای مرکز کنترل فضای کشور از مزيت‌های استفاده از فيبر نوری است که با اجرای آن سرعت انتقال دیتا برای ایجاد ارتباطات اينترنت و اينترانت ميان فرودگاه طبس و بیرجند افزايش یافت.


سلامی افزود:کلیه رایانه های فرودگاه طبس در سال گذشته ارتقاء یافته و با اجرای فیبر نوری سامانه برید،نماد و دیگر سامانه های مورد استفاده در فرودگاه ها در این فرودگاه راه اندازی شده است.


وی گفت:با خرید تلفن های VOIP ارتباط سریع و بدون هزینه و با کیفیت جایگزین خطوط تلفن های ارتباطی داخلی و ارتباط با ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شد.
انتهای پیام/ب


افزایش ضریب ایمنی پرواز ها در فرودگاه طبس

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار