میرحسینی: بازیکنانم کار بزرگی کردند / تیمی را شکست دادیم که چهار ملی‌پوش داست

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: تیم ما موفق شد تیمی را شکست دهد که چهار بازیکن ملی‌پوش و دو بازیکن خارجی داشت.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی مقابل تیم سایپا و رسیدن تیم خاتم اردکان به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: تیم سایپا تیمی بود که چهار بازیکن ملی‌پوش، چهار بازیکن امید، دو بازیکن خارجی و کادر فنی بسیار مجرب داشت و ما چنین تیمی را موفق شدیم شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیم سایپا در مرحله مقدماتی همه تیم‌ها را با شکست مواجه کرده بود. حتی تیم پر ستاره بانک سرمایه نیز مقابل سایپا شکست خورده بود و برای همین باید بگویم که تیم من کار بسیار بزرگی انجام داد.

میرحسینی عنوان کرد: ما تلاشمان این بود که مقابل تیم سایپا هر چه در توان داریم ارائه دهیم. کار سختی داشتیم اما باید تلاشمان را می‌کردیم. پیروزی در تهران کارمان را کمی آسان‌تر کرد و در اردکان با حمایت هوادارانمان توانستیم بهتر کار کنیم و با کسب یک پیروزی شیرین راهی نیمه نهایی شویم.

سرمربی خاتم اردکان افزود: باید از تک تک بازیکنان، کادر فنی ، مدیریتی تیم اردکان و همه هواداران خوبی که در همه مسابقات خانگی ما را حمایت کردتد تشکر و قدردانی کنم. این تیم پیروزی‌هایش و موفقیتش در رسیدن به نیمه نهایی را مدیون همه این عوامل است.

میرحسینی بازی با شهرداری تبریز را سخت توصیف کرد و گفت: تبریزی‌ها از همان ابتدای فصل عالی کار کردند و با پیروزی در پلی آف مقابل کاله بار دیگر توانمندی خودد را نشان دادند. کار آسانی مقابل این تیم نداریم اما همه تلاشمان این است که سربلند باشیم و قطعا به فینالیست شدن فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات میرحسینی درباره به نیمه نهایی رسیدن خاتم اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار