دانشجویان پرچمدار عدالت و بصیرت هستند

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: دانشجویان و حوزه‌های علمیه پرچمدار بصیرت و عدالت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار دانشجویان شرکت کننده در طرح آموزشی شمیم معرفت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: از قبل انقلاب دانشجویان و حوزه‌های علمیه با فرهنگ‌سازی، جوشش مبارزه را در بین آحاد مختلف مردم ایجاد می‌کردند و تا به امروز نیز در برهه‌های مختلف این رسالت ادامه داشته است و نباید از این نقش عظیم دانشجویان غافل شویم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: در تعدادی از آیات قرآن کریم فضای تحول، انقلاب، امید و انگیزه به آینده به ما یادآوری می‌شود که این فضا با ظهور حضرت مهدی (عج) کامل خواهد شد و همه ما انسان‌ها باید شایستگی این حضور را کسب کرده باشیم.

وی اضافه کرد: در صورتی ما می‌توانیم خود را سرباز حضرت صاحب (عج) بنامیم که به دنبال برپایی حق و اجرای عدالت باشیم، تا زمانی‌که منفعت طلبی و قدرت‌طلبی برای ما ارزش دارد، نمی‌توانیم خود را جزو منتظران واقعی بدانیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه رعایت کرامت انسانی برای همه مردم عالم ضروری است، عنوان کرد: امروز شاهدیم که کرامت انسانی در کشور‌های آفریقایی، آسیایی، اروپایی و امریکایی در حال لگدمال شدن است و ما نباید به مستضعفان عالم بی‌تفاوت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی جامعه امروز را نیازمند صداقت دانست و گفت: ظاهر و باطن رفتار همه ما باید یکسان باشد و ضروری است از نفاق دوری کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به تفاوت جوانی با جوانمردی گفت: جوانمردی به معنای ولایت‌مداری، کرامت‌مداری، صداقت‌مداری، دلسوزی، شجاعت، صراحت لهجه و پاک زندگی کردن است.

انتهای پیام/

دیدار دانشجویان با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.