شهردار یزد را دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت:یزد به عنوان کاندید پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛جمالی‌نزاد شهردار یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیاد یزد گفت: استان یزد به لحاظ فناوری‌های دانش‌بنیان جزو استان‌های برتر کشور به حساب می‌آید و به ویژه با توجه به بعد جهانی که شهر یزد دارد، این قابلیت‌ها نمود بسیار بیشتری دارد.

وی در ارتباط با برگزاری هفتمین رویداد ملی استارتاپ دمو شهرهوشمند یزد افزود: شبکه شدن اطلاعات بسیار ارزشمند می‌تواند در ارتقای همه استان‌ها و شهر‌ها نقش داشته باشد و یقینا شهر یزد هم که از گذشته‌های دور به عنوان شهرجهانی شناخته شده، می‌تواند این امر را تسریع کند.

شهردار شهرجهانی یزد با بیان اینکه شهر یزد جزء دو شهر منتخب پایتخت کتاب سال شده، خاطرنشان کرد: خیلی ارزشمند است که بین ۱۲۶۰ شهر و همچنین بین کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها این افتخار نصیب یزد شود.

جمالی نژاد تصریح کرد: قطعا این چنین همایش‌ها و استارتاپ‌هایی نقش بسیار مهمی در توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان به ویژه در حوزه شهرهوشمند که نیاز امروزه تمام شهر‌ها است ایفا می‌کند.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم که بتوانیم دوره‌های بعدی چنین رویداد‌های بسیار مهم و فراگیری را میزبانی کنیم و زمینه‌ای را فراهم نماییم که بخش قابل توجهی از خدمات در یزد برگزار شود.

انتهای پیام/ ا

یزد کاندید پایتخت کتاب ایران

برچسب ها: شهرداری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار