محموله های کالای قاچاق در ایستگاه قانون متوقف شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 2 محموله کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری، پلیس سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان، بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز و همچنین تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال "، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، 2 دستگاه کامیون حامل كالای قاچاق را شناسايی و متوقف نمودند.

وی در ادامه اذعان داشت: در بازرسی از کامیون های توقیف شده 183 کارتن ترازوی خانگی، 325 کارتن لوازم اصلاح صورت، 573 کارتن انواع چمدان، 62 کارتن دستگاه ترک سیگار الکترواسموک،51 کارتن بُرس برقی و 41 کارتن گل مصنوعی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف گردید.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در این زمینه 2 قاچاقچی دستگیر و راهی مرجع قضائی شدند، افزود: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.

انتهای پیام/گ

محموله کالای قاچاق به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.